vrijdag 7 december 2012

Domheid!





Onderstaand gedicht is gedicteerd door mijn zoon van zeven jaar jong! 
Geïnspireerd door de voorgelezen gedichten van mijn eigen hand.
Hij vindt het geweldig om zijn dichtsel hier geplaatst te zien. 
Tevens ziet hij uit naar door lezers geplaatste reacties...
wellicht kunt u hem daar ook een plezier mee doen!!!!

Alvast namens Gioacchino,
(de Dichter),  
hartelijk dank voor u reactie!




Domheid


 Ben ik dom?
Nee ik ben niet dom.
Wie is er dan dom?
Ben jij dan dom soms?
Nee, ik ben soms niet dom!
Wie is er dan dom?
Ik niet en jij niet – Dom hè?




©Gioacchino  3-12-'12

7 opmerkingen:

  1. Wat een goed gedicht :-)

    gr. lia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een filosoof in de dop. Mooie contemplatie.

      Voor hem Domme mensen maken steeds dezelfde fouten, slimme mensen maken steeds nieuwe fouten.

      Verwijderen
  2. Dit gedicht is zeer goed doordacht.
    Dit had ik zeker niet verwacht.
    Wat goed van iemand van zeven jaren oud.
    Gioacchino, ga zo door want jouw gedichten zijn van goud.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Er leuk gedicht! Heel knap gespeeld met woorden hoor! Ik weet wel van wie je vader het heeft :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n slimme zoon heb je, hij zal trots zijn dat 't op jouw blog prijkt ! Blijf schrijven, is mijn advies :)
    Lieve groet, ღL@dyL❤vƸღ

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha wat leuk het is net zo'n sesamstraat gedicht. Lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahaha wat leuk! Net zo'n sesamstraat gedicht. Simpel, ritmisch met een boodschap. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen